Hoe leef ik met dementie?
Jacoba Huizenga (Onderzoeker); Herma Tigchelaar (Onderzoeker); Edwin Doorn; Mike Geurtsen; Richard den Hartoog; Anita Linskens; Wim van Ogtrop; Gerda Van Tongerloo; Frank Zwertbroek
Naar een school zonder ongezonde stress
Marije Kesselring (Onderzoeker); Ellen Braakhekke (Onderzoeker)
Navigating the water–energy nexus amidst the Lebanese economic crisis
Fayssal, Nora; Al Tawil, Lara; Danageuzian, Hrair; Sabat, Mira; ElMerehbi, Hana; Darazi, Dovan; Sabat, Macole; Roukos, Roy; Abou Dargham, Sara (Sensors And Smart Systems); Romanos, Jimmy
Natuurinclusief gedrag van burgers : CoE Groen Expertise cluster Natuur en Leefomgeving
Stobbelaar, D.J. (Lector)
Effects of the COVID-19 school lockdowns on language and math performance of students in elementary schools: implications for educational practice and reducing inequality
Oostdam, Ron (Lectoraat Maatwerk In Leren En Instructie); van Diepen, Mieke (Lectoraat Kansrijke Schoolloopbanen In Een Diverse Stad); Zijlstra, Bonne; Fukkink, Ruben (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Hoe blijf je de ander zien
Oosterhoff, W.
Promoting public playgrounds usage and children’s physical activity withsports activities
Bliekendaal, S. (Onderzoeker); Nauta, J.
Waterkwaliteit en menselijke gezondheid
Debeus, C. (Student); Bliekendaal, S. (Onderzoeker); Dionisio Pires, M. (Lector)
Onderzoek binnen het onderwijs
Braber, J. (Student)
Social imaginaries methods and socio-engineering competences in sustainable river management (a case study in the living lab Upper Citarum)
Roosmini, D.; Witteveen, L.M.; Mayangsari, I.D.; Nastiti, A.; Botden, T.