These shoes are made for walking, start van een nieuwe groep studenten.
F.C. Holtkamp (Docent)
De uitdagingen van additieve technologie: 3D-printen
F.C. Holtkamp (Docent)
Materiaalonderzoek voor de orthopedische schoentechniek, waar staan we nu?
F.C. Holtkamp (Docent); Manon Muntjewerff; Trudi Sonderkamp; Ricky Diesbergen; Lianne Grin
Operational definition of Active and Healthy Ageing (AHA): A conceptual framework
Eveline Wouters (Lector); M. Bewick; J. Bosquet; D. Kuh
What and how teacher educators prefer to learn
dr Mieke Lunenberg; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Jurrien Dengerink
Fontys studenten ontdekken wat een schoen kan doen in Azie
F.C. Holtkamp (Docent)
Samenwerken aan toetskwaliteit
Mieke Jaspers; Els van Zijl
Co-Presence of Multimorbidity and Disability with Frailty: An Examination of Heterogeneity in the Frail Older Population.
L.J. Launer; M. Jonsdottir; Sil Aarts (Docent); M.E. Garcia; M. van den Akker; K. Siggeirsdottir; P.V. Jonsson; T.B. Harris; K.V. Patel; F.R. Verhey; J.F.M. Metsemakers; M.P.J. van Boxtel
‘Ik heb nieuwe inzichten opgedaan’
Bob Koster (Lector); Tine Béneker (Lector); Quinta Kools (Lector); Desirée Joosten-ten Brinke (Lector)
The Nasality Severity Index 2.0: Revision of an Objective Multiparametric Approach to Hypernasality
P. Corthals; Anke Luyten (Docent); K. van Lierde; K. Bettens; F. Wuyts