Inzicht vergroten in het eigen leerproces
Sacha Maat (Student)
Intuïtieve wiskunde
Karen de Kort (Student); Chris Horlings (Begeleider)
Exploring feedback and instruction modalities using low fidelity prototypes for running
Jos Goudsmit; Steven Vos
Advancing digital behavior change interventions by exploring a calendar-based suggestion system
Ida Damen; Roy van den Heuvel; Rens Brankaert; Steven Vos
Tussen identiteit en imago
Kevin Heugen (Student); Daniëlle de Laat (Begeleider)
Formatief handelen met rubrics
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Onvoorspelbaarheid verleden tijd?
Marijke Bergman (Lid Lectoraat); Danique van Schoonhoven (Student); Suzanne Sterk (Begeleider); Kazimier Helfenrath (Begeleider)
Werkdruk of druk werk?
Gail Baselier (Student); Tina ten Bruggencate (Begeleider)
Een kwantitatief onderzoek naar de variabelen die een rol spelen bij een persoonlijke groei-intentie bij Nederlandse millennials
Maxime van Deuveren (Student); Muriel van Doorn (Begeleider)