van (vak) docent naar lerarenopleider: een omslag in denken en doen
Kees Feijtel (Docent); Rob Elgershuizen; dr.ir. Quinta Kools (Lector); ir Véronique van de Reijt
Articulation and oromyofunctional behavior in children seeking orthodontic treatment.
E. Fonteyne; E. D'haeseleer; Anke Luyten (Docent); G. Becue; K. van Lierde; G. van Maele; G. de Pauw; P. Corthals
These shoes are made for walking, start van een nieuwe groep studenten.
F.C. Holtkamp (Docent)
De uitdagingen van additieve technologie: 3D-printen
F.C. Holtkamp (Docent)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Evidence-based practice in de dagelijkse praktijk
Sil Aarts (Docent); Eveline Wouters
Challenges for the Orthopaedic Shoe Profession and related research
F.C. Holtkamp (Docent)
Light therapy in smart healthcare facilities for older adults : an overview
Eveline Wouters; B. Schrader; A.C. Westerlaken; Mariëlle P.J. Aarts; Joost van Hoof (Docent); H.T.G. Weffers; Myriam Aries
Belangrijke rol technologie bij behoud kwaliteit gezondheidszorg
F.C. Holtkamp (Docent)
Procesbeschrijving bij ontwerpen en maken van orthesen
F.C. Holtkamp (Docent)