Learning Objects: The Answer to the Knowledge Economy's Predicament?
P.B. Sloep (Lector)
Van PowerPoint naar het Web
Pierre Gorissen
Digistein, kroniek van een sociaal experiment in uitvoering
Lilian Linders (Docent); Jan Steyaert (Lector)
Integraal Ondersteunen van een vernieuwend VMBO
Drs John Jeninga; Drs van der Wal; Drs Noordzij; Johan van der Sanden; Klein Tank; Drs Huijgevoort; Broekema; Gerd van den Broek; Drs Hazes; Dr Ria Kleijnen; van den Brink; Drs de Boom; Dirckx; Drs Dumoulin; Drs Jacques Fanchamps (Docent); Björkman
Loopbaan en doorstroombeleid
M. Reekers
Quickscan QTI - Een onderzoek naar de bruikbaar van QTI voor de Digitale Universiteit
Pierre Gorissen
Leer- en opleidingsbeleid
M. Reekers
Speelbal of spelbepaler: over professionele ontwikkeling, schoolontwikkeling en kwaliteit
Peter Sleegers; Jozef Kok (Lector); Cees de Wit; Jan Arts; Eric Verbiest (Lector)
Denken over Cultuur
Peter van Zilfhout (Lector)
Toetsing als spiegel voor zelfgestuurd leren en competentiegericht opleiden
G.H.M. van Brakel; Ivonne Heijmen-Versteegen