How do FinTech companies contribute to the achievement of SDGs? Insights from case studies
Rosella Carè; Iustina Boitan; Rabia Fatima
Foraging as an artistic counter strategy
Bennema, Frederiek
Digital Sports
Hofenk, Harold (Praktijkgerichte Sportwetenschap); de Groot, Wouter (Praktijkgerichte Sportwetenschap)
Toekomstbestendig hoger onderwijs heeft docenten met onderzoekend vermogen nodig
Ommering, Belinda; Wagemakers, Sandra; van der Want, Anna; van Kuijk, Mechteld (Leren In De Leergemeenschap)
Effects of supplemental instruction on grades, mental well-being, and belonging: A field experiment
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Luberti, Merel; Stam, Jantien (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Facilitating citizenship-related classroom discussion: Teaching strategies in pre-vocational education that allow for variation in familiarity with discussion
Coopmans, Manja; Rinnooy Kan, Willemijn F. (Lectoraat Burgerschapsonderwijs)
Stakeholder prioritizations for electric vehicle charging across time periods
van der Koogh, Mylène (Lectoraat Energie En Innovatie); Chappin, Emile; Heller, Reneé (Lectoraat Energie En Innovatie); Lukszo, Zofia
Romantisering en Demonisering
van Wijk, Eelco (Lectoraat Management Van Cultuurverandering)
Nutrition Intervention Informed by Indirect Calorimetry Compared to Predictive Equations to Achieve Weight Goals in Geriatric Rehabilitation Inpatients: The NEED Study
Hettiarachchi, J.; Fetterplace, K.; Maier, Andrea B.; Reijnierse, E. M. (Lectoraat Voeding En Beweging)
Maatwerk in het mbo
Blackson, Joey; Langelaan, Berber