De werkalliantie in het gedwongen kader: Onderzocht bij het reclasseringstoezicht.
Anneke Menger (Lid Lectoraat)
In berekende bezieling
Anneke Menger (Lector)
Het opleiden van taalbewuste docenten natuurkunde, scheikunde en techniek
Gerald van Dijk (Lid Lectoraat)
Brede vorming als ruimtescheppend gebeuren
Ariëlla Krijger (Onderzoeker)
Wat maakt een evaluatieproces kiemkrachtig?
Ariëlla Krijger (Onderzoeker)
Samen bewegen naar onderwijs dat blijft vormen voor het leven
Aziza Mayo (Lector)
Terugblikken en vooruitdenken
Aziza Mayo (Lector)
Intentions towards adulthood in Waldorf educational praxis
Arnout De Meyere; Aziza Mayo (Lector)
Beeldende vorming is een vak zonder antwoordmodel en waarom juist dát zo belangrijk is.
Rebecca van Ingen (Onderzoeker)
Heb je dit kind gezien?
Saskia Snikkers (Lid Lectoraat)