Leren over sociaal en duurzaam ondernemen op de basisschool
Hogenstijn, Maarten (Lectoraat Ondernemerschap); Cuypers, Claudia (Lectoraat Ondernemerschap); Prinsen, Casper; Schaft, Noortje; Wakkee, Ingrid (Kenniscentrum Carem)
Passende hulp bij multiproblematiek
de Bakker, Suzanne; Verboon, Esther (Hogeschool Van Amsterdam); Tonnon, Susanne; Mein, Arnt (Lectoraat Legal Management)
Kritische reflecties: SPRONG analyse
van Vliet, Harry (Lectoraat Doorwerking Van Praktijkgericht Onderzoek)
Groepsgewijze aanpak werkt!
Josine Steenvoorde (Lid Lectoraat)
Maak vega(n) makkelijk, aantrekkelijk, belangrijk en normaal
Kappers, Carlijn (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Kreemers, Loes (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Post, Eva (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Meijers, Marijn; Langenberg, Gust; Renes, Reint Jan (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad)
De impact van de coronapandemie op het werk en welzijn van HvA medewerkers
van den Berg, Lisanne (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Odor, Gillyenne; Soons, Toon (Lectoraat Samenwerkende Professionals); van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet)); Smit, Wouter (Lectoraat Samenwerkende Professionals)
Beroepsprofiel van de sociaal werker
Koeter, Laura
Duurzame innovaties in het onderwijs: een systematische literatuurreview
Krijgsman, C.; Snoek, M.; Abels, S.; Dekkers, M.; van Gemert, M.; Thurlings, M.
Aan de slag met leren
Polstra, Louis (Arbeidsparticipatie); Rodenburg, Esther
Rapportage Tijd voor Toekomst KC Houwingaham 2022-2023
Jepkema, Nikki (Bewegingsonderwijs En Jeugdsport)