Onderzoek ervaren discriminatie in het (semi)publieke domein
Iris Andriessen (Lector)
Ik wil eigenlijk gewoon waardering
Arno Kierkels (Lid Lectoraat); Maja Rocak (Lector)
Impressie workshops Social Work Future Proof 2024
Maja Rocak (Lector); Mariël van Pelt (Lector)
Betrokken jeugd
Iris Andriessen (Lector); Marlinde Melissen (Onderzoeker); Marjolein Verbercht (Onderzoeker); Jurjen Iedema (Onderzoeker)
ONT-moeten en ONT-wikkelen. Fundament voor Sparrenhof als pedagogische vrijplaats
Tom van den Eertwegh (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
Empty Farm to Fill. Empty Farm to Fill. Ontwerpprincipes voor pedagogische vrijplaatsen, om samen met jongeren te kunnen werken aan een veerkrachtige identiteitsontwikkeling.
Michelle van Gent (Lid Lectoraat); Maike Kooijmans (Lector)
#Wie ben ik, wie wil ik zijn, wie wil ik worden?
Laura Mulder MSc (Onderzoeker)
Visie op Talent Tool
Peter Bos (Associate Lector); Marian Thunnissen (Lector)
Heeft Nederland behoefte aan meer bedrijventerreinen?
Maarten Bouwhuis; Maarten de Gruyter; Cees-Jan Pen (Lector)
De kunst van het verbinden
Margo Brouns (Lector); Laurens Hessels; Stefanie Klaassen; Mees van Tooren; Marieke Wenneker (Onderzoeker)