Crew resource management training for surgical teams, a fragmented landscape
W.M.U. van Grevenstein; E.M. van der Linde; J.G. Heetman; J.F. Lange; Th.J. ten Cate; L.S.G.L. Wauben; Connie M. Dekker-van Doorn
De ergotherapeut en onbegrepen gedrag bij dementie
Anne van Elderen
Naar Blended Onderwijs in september 2021: hoe gaan instellingen voor hoger onderwijs optimaal profiteren van de transitie naar Blended Onderwijs?
F.R. Prinsen; M. de Bruijn-Smolders
Keuken observatie-instrumenten bij multimorbiditeit op de screening en observatie afdeling
Margot Zuiddam
School functioning of children with perinatal HIV-infection in high-income countries: a systematic review
S.E.M. van Opstal; M.N. Wagener; H.S. Miedema; E.M.W.J. Utens; F.K. Aarsen; L.C. van der Knaap; E.C.M. van Gorp; A.M.C. van Rossum; P.D.D.M. Roelofs
Sheep with five feet: struggling to teach, make, help, observe, and learn simultaneously in maker education
P. Troxler; M. Hennekes; T. Kootstra; R. Bregje
Oorzaken bestuurscrisis gaan dieper dan we beseffen
A. Verbrugge; J.J. van Baardewijk; W. Slingerland
Input van ouders komt perinatale audit ten goede: eerste ervaringen met ouderinbreng nemen koudwatervrees weg en tonen voordelen
A.N. Rosman; W. Bremmer-Bolhuis; J. van Dillen
Robomorphism: examining the effects of telepresence robots on between-student cooperation
A. Schouten; K. Mazerant-Dubois; T.C. Portegies; I. Withuis; L.M. Willemsen