Samen leren op het speelveld tussen theorie en praktijk
Ruijters, M.C.P.; Kruijf, D. de; Mientjes, E.
Transformative research and education in Living Labs using the SDGs as a compass
Eweg, H.P.A. (Lector); Heijmans, A.
A review of the (potential) implications of climate change for policing practice worldwide
Anna Matczak (Lid Lectoraat); Sylvia I. Bergh (Lid Lectoraat)
Investigating levels and determinants of primary school children’s basic motor competencies in nine European countries
Wälti, Marina; Seelig, Harald; Adamakis, Manolis; Colella, Dario; Emeljanovas, Arūnas; Gerlach, Erin; Kossyva, Irene; Labudová, Jana; Masaryková, Dana; Miežienė, Brigita; Mombarg, Remo (Sports Science); Monacis, Domenico; Niederkofler, Benjamin; Onofre, Marcos; Pühse, Uwe; Quitério, Ana; Sallen, Jeffrey; Scheuer, Claude; Vlček, Petr; Vrbas, Jaroslav; Herrmann, Christian
In zeven minuten bijgepraat over… Open Leermaterialen, duurzame toegankelijke kennis
Ria Jacobi (Stafmedewerker); Nynke Bos (Lector)
Twee scenario’s voor de toekomst van de wijkverpleging in Nederland
Minke Nieuwboer (Lector); Marian Adriaansen (Onderzoeker); Benjamin Wendt (Lid Lectoraat)
Dressurrichter sind voreingenommen
Steinmann, N.; Krüger, L.
Designing a Data Feedback Program to Improve Teachers Science and Technology Teaching Skills in Elementary Education
Veerman, (Gert-Jan) (Extern); Bom, (Peter) (Onderzoeker); Beijaard, D. (Douwe) (Extern)
Force-Based Self-Organizing MANET/FANET with a UAV Swarm
Fabrice Saffre (Onderzoeker); Hanno Hildmann (Onderzoeker); Antti Anttonen (Onderzoeker)