Groepsgewijze aanpak werkt!
Josine Steenvoorde (Lid Lectoraat)
Passende hulp bij multiproblematiek
de Bakker, Suzanne; Verboon, Esther (Hogeschool Van Amsterdam); Tonnon, Susanne; Mein, Arnt (Lectoraat Legal Management)
Kritische reflecties: SPRONG analyse
van Vliet, Harry (Lectoraat Doorwerking Van Praktijkgericht Onderzoek)
Aan de slag met leren
Polstra, Louis (Arbeidsparticipatie); Rodenburg, Esther
Maak vega(n) makkelijk, aantrekkelijk, belangrijk en normaal
Kappers, Carlijn (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Kreemers, Loes (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Post, Eva (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Meijers, Marijn; Langenberg, Gust; Renes, Reint Jan (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad)
De impact van de coronapandemie op het werk en welzijn van HvA medewerkers
van den Berg, Lisanne (Lectoraat Samenwerkende Professionals); Odor, Gillyenne; Soons, Toon (Lectoraat Samenwerkende Professionals); van Middelkoop, Daniël (Centre For Economic Transformation (Cet)); Smit, Wouter (Lectoraat Samenwerkende Professionals)
Beroepsprofiel van de sociaal werker
Koeter, Laura
Duurzame innovaties in het onderwijs: een systematische literatuurreview
Krijgsman, C.; Snoek, M.; Abels, S.; Dekkers, M.; van Gemert, M.; Thurlings, M.
Rapportage Tijd voor Toekomst KC Houwingaham 2022-2023
Jepkema, Nikki (Bewegingsonderwijs En Jeugdsport)
Jongeren met Toekomst
Ubels, Hiska (Leefomgeving In Transitie); Pot, Femke