SCHAT
Joost van Hoof (Docent)
Erkennen van een MOOC: een statusoverzicht
Robert Schuwer (Lector)
Chatten in de jeugdzorg
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
AN INTERNATIONAL EXPLORATION ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF EXPERIENCED TEACHER EDUCATORS: HOW DO THEY KEEP UP?
prof Simone White; dr Tetsuhito Sakata; dr Gilada Avissar; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Marcel van der Klink (Lector)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
Book review 'Ethics in Education Research'
Sil Aarts; Eveline Wouters (Lector)