Of two contrasting philosophies that underpin openness in education and what that entails
Robert Schuwer (Lector); Peter B. Sloep
Barometer van de sportclubs in Vlaanderen. Het Vlaamse Sportclub Panel 3.0 (VSP3.0) deel 2
Elien Claes; Jeroen Scheerder; Jeroen Meganck; Hanne Vandermeerschen; Steven Vos (Lector); Jan Seghers
Barometer van de sportclubs in Vlaanderen. Het Vlaamse Sportclub Panel 3.0 (VSP3.0) - deel 1
Jeroen Scheerder; Elien Claes; Jeroen Meganck; Hanne Vandermeerschen; Steven Vos (Lector); Jan Seghers
Resultaten van onderzoek naar acceptatie van technologie door zelfstandig wonende ouderen
Sebastiaan Peek (Onderzoeker)
Analyse- en publicatiefase
Sil Aarts; Willem Gosens
Barometer van de sportclubs in Vlaanderen Het Vlaamse Sportclub Panel 3.0 (VSP3.0) - deel 4
Jeroen Scheerder; Elien Claes; Jeroen Meganck; Hanne Vandermeerschen; Steven Vos (Lector); Jan Seghers
Professional values: the use of technology and the new generation of clinicians
Eveline J.M. Wouters (Lector); Thea C.M. Weijers; Marianne E. Nieboer (Docent)
Toward physics education in agreement with the nature of science
Zeger-jan Dominicus Quinten Pouwel Kock (Docent)
Distributed control system
Bas Janssen (Student); Peter Jacobs (Begeleider); Jeedella J.S.Y. Jeedella; Mark Stappers (Begeleider)
Open Educational Resources en MOOC’s in het Nederlandse Hoger Onderwijs
Robert Schuwer (Lector); Ben Janssen (Lid Lectoraat)