Kwaliteit van beoordelen binnen LO in Vlaanderen
Lieve van Mechelen; Lars Borghouts
Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen
Peter Bos (Lid Lectoraat); Miranda Snoeren (Lector)
Wat amateurs kunnen leren van professionals
Martin van Dijk; Laurens ten Dam; Frank Kwanten; Maarten van Kooij
Formatief handelen met rubrics
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Internationaal advies over beoordelen bij lichamelijke opvoeding
Lars Borghouts; Gwen Weeldenburg; Menno Slingerland
Hoe sportverenigingen in coronatijd online het clubgevoel versterken
Tim Bouw (Student); Robin van Gorp (Student)
Lerend en onderzoekend samenwerken in een Centrum voor Pedagogische Innovatie
Sofie Moresi (Onderzoeker); Daniëlle Quadakkers (Stafmedewerker); Miranda Snoeren (Lector)
Vaker bewegend leren op school
Esther Hartman; Marijke Mullender-Wijnsma; Dave van Kann; Mieke Akkermans
Toegenomen aandacht voor een beweegvriendelijke omgeving
Maartje Kunen; Anneke von Heijden-Brinkman; Steven Vos; Joost Welten; Ingrid Wijntjens
Leren beoordelen binnen de opleiding Leraar Lichamelijke Opvoeding
Menno Slingerland; Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts