The creation of My Path: a method to strengthen relational autonomy for youth with complex needs
Inge Bramsen; C.H.Z. Kuiper; C.P. Willemse; M. Cardol
Merk als mens
L.M. Willemsen; A. Kamphuis; E.M. van Stipdonk
The ethos of business students
J.J. van Baardewijk; G. de Graaf
Bevorderende en belemmerende factoren voor participatie van jongeren met psychische kwetsbaarheid: ervaringen vanuit het project Koplopers
M. Schouten; S.I.Z.A. Dudevszky
Verkenningsrapport KIEM hbo-project: Next Skills voor de metropoolregio Rotterdam Den Haag
T.E. van der Gaast; S.A. Dimitrova; J.G. Westerweel; L.R. Klienbannink; W. Siemann; S. Pappe
De kennis- en onderzoeksagenda Sociaal Werk
B.T.J. Hooghiemstra; M. van Pelt
Hoger Beroepsonderwijs in 2030: toekomstverkenningen en scenario’s vanuit Hogeschool Rotterdam
D.P. Gijsbertse; H.A. van Klink; C. Machielse; J.H. Timmermans
Naar 2030: versterk het oordeelsvermogen van aanstaande professionals
F.C.P.P. Spierings; P. Troxler; M.J.B.M. Goumans; A.I.M. Voorbij; H.A. van Klink; J.J.L. Chabot
Naar een datagedreven samenleving: uitdagingen
R. Choenni; M.S. Bargh; C.P.M. Netten