Een dagje zorgdomotica
Joost van Hoof (Docent)
Erkennen van een MOOC: een statusoverzicht
Robert Schuwer (Lector)
Chatten in de jeugdzorg
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Getting evidence into nursing practice: roles of the social context
Guus Munten (Lid Lectoraat)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
Book review 'Ethics in Education Research'
Sil Aarts; Eveline Wouters (Lector)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
AN INTERNATIONAL EXPLORATION ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF EXPERIENCED TEACHER EDUCATORS: HOW DO THEY KEEP UP?
prof Simone White; dr Tetsuhito Sakata; dr Gilada Avissar; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Marcel van der Klink (Lector)