Erkennen van een MOOC: een statusoverzicht
Robert Schuwer (Lector)
Chatten in de jeugdzorg
dr. Christa Nieuwboer (Docent)
Student teacher self-efficacy and student perceptions of assessment in competence-based education
Dr. Mart van Dinther (Docent); Mien Segers (Begeleider); Filip Dochy (Begeleider)
Een arbeidersbuurt onder de rook van ‘De Sphinx’
Dr. Thijs van Vugt (Docent)
Het ontwerpen van blended learning binnen Fontys Hogescholen
Danielle Quadakkers (Student)
Becoming a teacher educator: experiences with a special induction programme for beginning teacher educators
MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat); drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marije Veraa (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); dr Audrey Seezink (Lid Lectoraat)
Professional development of teacher educators through informal learning
drs Marina Bouckaert-den Draak (Lid Lectoraat); dr Rita Schildwacht (Lid Lectoraat); drs Maurice Schols (Lid Lectoraat); dr Quinta Kools (Lector); MEd Marly Gootzen (Lid Lectoraat)
Populairste sporten onder volwassenen
Jeroen Scheerder; Hanne Vandermeerschen; Julie Borgers; Erik Thibaut; Steven Vos (Lector)
AN INTERNATIONAL EXPLORATION ON PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF EXPERIENCED TEACHER EDUCATORS: HOW DO THEY KEEP UP?
prof Simone White; dr Tetsuhito Sakata; dr Gilada Avissar; dr.ir. Quinta Kools (Lector); dr Marcel van der Klink (Lector)
Online tools voor de jeugdprofessional
dr. Christa Nieuwboer (Docent)