Of two contrasting philosophies that underpin openness in education and what that entails
Robert Schuwer (Lector); Peter B. Sloep
Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Robert Schuwer (Lector); M. van Arendonk; M. Ouwehand; N. vd Woert
Analyse- en publicatiefase
Sil Aarts; Willem Gosens
aa suite
Onno Witte (Docent)
Technologie als tweede natuur
dr. ir. Mark de Graaf (Lector)
Professional values: the use of technology and the new generation of clinicians
Eveline J.M. Wouters (Lector); Thea C.M. Weijers; Marianne E. Nieboer (Docent)
Toward physics education in agreement with the nature of science
Zeger-jan Dominicus Quinten Pouwel Kock (Docent)
To Flip or not to Flip
Danielle Quadakkers (Student)
Informatiemanagement en control in een ketenomgeving
dr. René Matthijsse (Lector)
Informatiemanagement en control in een ketenomgeving
René Matthijsse (Lector)