Moving Beyond Innocence: Educating Children in a Post-Nature World
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker); Michael D. Sitka-Sage; Sean Blenkinsop; Laura Piersol
Anthropocentrism
H.N. (Helen) Kopnina (Lid Lectoraat)
Employability skills as guiding principles for internationalising home curricula
J.M.H.J. (Jos) Beelen (Lector)
Designing an intervention for creating awareness in motorists about vehicle emission consequences on human health
Antti Jylhä (Lid Lectoraat); Ismael Harraou (Student); A.J. Quanjer (Lid Lectoraat); J.P. (Jos) van Leeuwen (Lector)
Designing an Intervention for Creating Awareness in Motorists about Vehicle Emission Consequences on Human Health
Antti Jylhä (Lid Lectoraat); Ismael Harraou (Lid Lectoraat); A.J. Quanjer (Lid Lectoraat); J.P. (Jos) van Leeuwen (Lector)
Anthropocentrism and Post-Humanism
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Human-Environment Dichotomy
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)
Urban ageing: prettig en succesvol ouder worden in de stad
Joost van Hoof (Lector)
Normaal doen - en andere wonderwoorden van de Transformatie Jeugdzorg; interprofessionele dialoog als sleutel
R.J.H. (Rob) Gilsing (Lector)
Review ‘Bankrupting Nature: Denying Our Planetary Boundaries’ by Wijkman, A. and J. Rockström.
H.N. (Helen) Kopnina (Onderzoeker)