De Beslisfunctie van toetsing
Marion van de Wijdeven
Activerende werkvormen
Roel Grol
Workshop Activerende Werkvormen
Roel Grol
Handleiding Coaching 1+1=3 ’t PASST Samen
de Peuter, Mariska; van Veen-Schleurholts, Hanneloes (Bewegingsonderwijs En Jeugdsport); Geveke, Carla (Jeugd, Educatie En Samenleving); Drewes, Isabell; Steenbeek, Henderien (Diversiteit In Leren En Gedrag)
Handleiding Netwerkleren 1+1=3 't PASST Samen
Geveke, Carla (Jeugd, Educatie En Samenleving); Drewes, Isabell; de Peuter, Mariska; van Dijk, Marjan (Jeugd, Educatie En Samenleving); Steenbeek, Henderien (Diversiteit In Leren En Gedrag)
Handleiding Train-de-coach 1+1=3 ’t PASST Samen
de Peuter, Mariska; Geveke, Carla (Jeugd, Educatie En Samenleving); Drewes, Isabell; Steenbeek, Henderien (Diversiteit In Leren En Gedrag)
Hoofdstuk 9: fase 6: Interprofessionele community of practice (and learners
J. van Dongen; Wietske Kuijer; N. Scherpbier-de Haan
Cyber Resillience Act en het mkb
Veenstra, Coen; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Als verpleegkundige communiceren met de naasten van een patiënt
Visser, Lieke; Mulder, Trix (Juridische Aspecten Van Ondernemerschap)
Whitpaper: Zelfregulerend leren ondersteunen in het hoger onderwijs
van Harsel, Milou; Raaijmakers, Lottie; Verkoeijen, Peter; Zijlstra, Sjirk; Ten Brink, Brigitte; Van der Stappen, Esther; Braad, Eelco (Digitale Transformatie); Wijnia, Listette; Ubags, Patrick