Taalleren vanuit een online meertalige aanpak
Linda Gijsen (Onderzoeker); Rick de Graaff (Lector)
Inclusief onderwijs in meertalige contexten
Linda Gijsen (Onderzoeker)
De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
Samenwerken en leren in fieldlabs volgens de Urban Innovation aanpak
Ingrid Bakker (Associate Lector); Els Beukers (Associate Lector); Carina (CGM) Peek (Lid Lectoraat); Ferry Boschman (Lid Lectoraat); Guido Winckels (Lid Lectoraat); Evert-Jan Velzing (Lector)
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Ik ben meertalig: so what?
Asli Ünlüsoy (Onderzoeker); Niels Nederlof (Onderzoeker)
Verbondenheid tussen IT en OT vraagt om gedegen security aanpak
Eric ten Bos (Lid Lectoraat)
Stroomversnelling: ons verkeerskundige debat over de auto
Marith Dieker; Frans Tillema