De zin en onzin van inclusieve marketing
Iris van Hest (Onderzoeker)
‘We stellen elkaar verkeerde vragen over ChatGPT’
Michiel Bakker; Bart Wernaart (Lector)
Geen onderwijs zonder visie op AI
Pierre Gorissen; Bram Enning
Zo dus niet
Pierre Gorissen; Esther van der Stappen
Investeer in docentprofessionalisering en AI: Interview met Kim Schildkamp en Pierre Gorissen
Pierre Gorissen; Bram Enning
Kritische meningsvorming in het vmbo
Daan van Riet (Onderzoeker); Myrthe Koenders (Onderzoeker)
Kijk, luister en voel
Eefje Smit (Onderzoeker); Hans Palings (Docent)
Ideologisch onderwijs niet in het belang van de leerling
Daan van Riet (Onderzoeker); Ward van der Meiden (Onderzoeker)
Kwaliteitscriteria voor het reken-wiskundeonderwijs op de pabo
Marjolein Kool (Onderzoeker); Hanneke van Doornik-Beemer (Onderzoeker); Ronald Keijzer (Onderzoeker); Michiel Veldhuis (Onderzoeker); Marc van Zanten (Onderzoeker)
‘Niet voegen naar huidige standaarden, maar studenten uitdagen ze te bevragen. Burgerschap in het mbo’
Daan van Riet (Onderzoeker); Michiel Waltman (Onderzoeker)