The impact of type 1 diabetes on young adults’ health-related quality of life
M.B. Bronner; M.A.C. Peeters; J.N.T. Sattoe; A.L. van Staa
Focus on autonomy: using ‘skills for growing up’ in pediatric rehabilitation care
S.R. Hilberink; A. Grootoonk; M. Ketelaar; I. Vos; L. Cornet; M.E. Roebroeck
Impact of children’s math self-concept, math self-efficacy, math anxiety, and teacher competencies on math development
J.M.M. Kaskens; E. Segers; S.L. Goei; J.E.H. van Luit; L. Verhoeven
Leven na overleven
M. van der Lans; W.H. Oldenmenger; H.A. van der Stege; A.L. van Staa; M. Molendijk; A. Broers
Uitval van studenten en startende verpleegkundigen: het SPRiNG onderzoek
J.H.A.M. Kox; E.J.M. Bakker; J.H. Groenewoud; H.S. Miedema; P.D.D.M. Roelofs
Gedeelde besluitvorming bij vrouwen zonder borstkanker met een BRCA1/2-mutatie
S.Coutinho (Student)
The new foundational skills study results: infographic
S.A. Dimitrova
Scouters Testival: experimenteren en testen van zorgtechnologie
M.E.A.T. Lemette; L.S.G.L. Wauben; E. Waaijer; N. Knibbe
Ervaringen en behoeften op een intensive-care-afdeling: het verhaal van nabestaanden
R. Mirrer; R.E.G.W. Bressers; P.J. van Antwerpen-Hoogenraad; M.M.C. van Mol