Ark van NOACQ
Roy Wesenhagen (Onderzoeker); Tristan Wesenhagen (Onderzoeker); Liza Tymchenko (Onderzoeker); Joost van Hoof (Lector); M.E. (Marianne) van Bochove (Lid Lectoraat)
Ketenbreed leren
Cathelijne Mieloo (Onderzoeker); R.J.H. (Rob) Gilsing (Lector)
Assessing human resilience
Terence Williamson; Veronica Soebarto; Helen Bennetts; Larissa Arakawa Martins; Dino Pisaniello; Alana Hansen; Renuka Visvanathan; Andrew Carre; Joost van Hoof (Lector)
Effectief bewegingsonderwijs op de basisschool: een didactisch kader ten behoeve van landelijk peilingonderzoek
Remo Mombarg (Onderzoeker); Sanne te Wierike (Onderzoeker); S.I. (Sanne) de Vries (Lector); Esther Hartman (Onderzoeker); Anne de Bruijn (Onderzoeker); Mirka Janssen (Onderzoeker); Anneke Timmermans (Onderzoeker)
MBO Docentcompetenties voor Internationalisering in de Praktijk
Marloes Ambagts-van Rooijen (Lid Lectoraat); Babet Hoeberigs (Lid Lectoraat); Daan Maljers; Bart-Jan Staman
Ongedocumenteerd en 18, reden tot een feestje?
Wendy Guns; Ruben Boers (Lid Lectoraat); N. (Naomi) van Stapele (Lector); Janine Janssen (Lector)
Poszukiwanie przestrzeni dla sprawiedliwości naprawczej w Polsce
Anna Matczak (Lid Lectoraat)
4*4 PitStop method for pop-up professional (learning) networks
M.T.A. (Max) Aangenendt (Onderzoeker); Christian Wallner (Lector)
Career Writing and the Tale of Two Sisters
Reinekke Lengelle (Onderzoeker)
Embedding EPS Program in Multi-Party Cooperation at The Hague University of Applied Sciences
Wander Colenbrander (Onderzoeker); K.A. (Kim) Poldner (Lector)