Hoe kunnen we ervoor zorgen dat kinderen met plezier blijven sporten en bewegen?
Mombarg, Remo; Jansen, Rien; Derksen, Hans
Resident participation and the exercise-friendly neighborhood - a practical example
van Holland, Berry
Humanising the ‘dungeons’ of the bank
Zonneveld, Jan (Lectoraat Corporate Governance & Leadership)
Friluftsliv
Zijlstra, Yvonne (Talent Development In Higher Education And Society); Selker, Jacqueline; Seelen, Corine
Hoofdstuk 9: fase 6: Interprofessionele community of practice (and learners
J. van Dongen; Wietske Kuijer; N. Scherpbier-de Haan
Belangrijkste lessen gft-bakjes
Snäll, Bente (Lectoraat Circulair Ontwerpen En Ondernemen); Kappers, Carlijn (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Tool, Ilse; Mulder, Maarten (Lectoraat Circulair Ontwerpen En Ondernemen)
Handleiding infoquête gft scheiden
Mulder, Maarten (Lectoraat Circulair Ontwerpen En Ondernemen); Snäll, Bente (Lectoraat Circulair Ontwerpen En Ondernemen); Kappers, Carlijn (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad); Faddegon, Krispijn (Lectoraat Psychologie Voor Een Duurzame Stad)
Betekenisvol Uitleggen
Pascal de Vries (Lid Lectoraat); Igor ter Halle (Lid Lectoraat)
Vijf extra levensjaren voor onze kinderen. Wil jij daar als ondernemer aan doen?
Mombarg, Remo; Cageling, Simon
Professionele en Interprofessionele Identiteit van de V&V student: leuke bijzaak?
van der Weerd, Lourens