Flood resilience building in living labs
Vana Tsimopoulou (Associate Lector)
Voors en tegens van lerende praktijken : wie heeft het lef om te vertragen en werkelijk te leren?
Renate Werkman (Lid Lectoraat); Ina Tilman; Erik Jansen; Suzan van der Pas; Annelies Koolman; Renske Schamhart; Marjolanda Hendriksen; Iris Middendorp; Huub Purmer
De straat op om álle burgers bij onderzoek te betrekken
Bart Wernaart (Lector)
Melanie Petersprijs van het Rathenau InstituutDe zin en onzin van inclusieve marketing
Iris van Hest (Onderzoeker)
‘We stellen elkaar verkeerde vragen over ChatGPT’
Michiel Bakker; Bart Wernaart (Lector)
Curriculumontwikkkeling op school
Elvira Folmer
Kritische meningsvorming in het vmbo
Daan van Riet (Onderzoeker); Myrthe Koenders (Onderzoeker)
Kijk, luister en voel
Eefje Smit (Onderzoeker); Hans Palings (Docent)
Ideologisch onderwijs niet in het belang van de leerling
Daan van Riet (Onderzoeker); Ward van der Meiden (Onderzoeker)
Kwaliteitscriteria voor het reken-wiskundeonderwijs op de pabo
Marjolein Kool (Onderzoeker); Hanneke van Doornik-Beemer (Onderzoeker); Ronald Keijzer (Onderzoeker); Michiel Veldhuis (Onderzoeker); Marc van Zanten (Onderzoeker)