Hoofdstuk 3: Eenduidig taalgebruik bij het diagnostisch en therapeutisch handelen van de diëtist
W.K. Visser; S. Runia; J. Tiebie; Yvonne Heerkens
Evaluating three validation-methods for an architectural intervention for seniors with dementia in the empathic design framework : a case study.
L. van Buuren; Masi Mohammadi; O. Guerra-Santin
Vragen leren stellen
Harry Stokhof
Co-design and use of open online materials for mathematics and science didactics courses in teacher education
Theo van den Bogaart (Onderzoeker); Paul Drijvers (Lector); Jos Tolboom (Onderzoeker)
Ouder worden is een kunst
Aart van der Maas (Lid Lectoraat); Anke Hamers (Lid Lectoraat); Nico de Vos (Lector)
Ethische reflectie: Participatie
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Ethische reflectie: Zorgvuldigheid
Ed de Jonge (Lid Lectoraat)
Meisjes en vrouwen in de forensische psychiatrie
Vivienne de Vogel; Anne Krabbendam
Doorwerking van onderzoek in complexe vraagstukken
Daan Andriessen (Lector)
Conclusies
Nicolien Montesano Montessori (Onderzoeker); Daan Andriessen (Lector)