Talige dimensies van het geschiedenisonderwijs
Dr. Jannet van Drie; Drs. Brenda Stam
Maatschappelijk rendement van vrijwilligersporjecten in de schuldhulpverlening
Nadja Jungmann (Lector); Marieke Blommesteijn; Geerten Kruis
Keuren van lijmen en lijmverbindingen
J.A. Poulis; A. Kwakernaak; P.A. de Regt
Betekenisvolle integratie: de ontwikkeling van een competentielandschap voor opleiders in pedagogisch perspectief
Drs. J. Jansen (Lector)
Evaluatie van de methode Under Construction op Instituut Theo Thijssen.
H.A. Everaert; J.M.F. Touw (Lid Lectoraat); S.M.E. Dellevoet; J.T.E. van Beukering
Schuldhulpverlening en dreigende huisuitzetting
Catelijne Akkermans (Lid Lectoraat)
Intake & studieloopbaanbegeleiding van allochtone studenten. Verslag van de pilots bij de opleidingen Frans en Spaans.
J. Beijer (Lid Lectoraat)
Verbinden van dunne plaat en buis
A. Gales; H.J.M. Bodt
Hybride leeromgevingen: Het verweven van leer- en werkprocessen
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimée Hoeve
De hangouderenkrant. Over ouderen die elkaar buiten willen ontmoeten
Dr. Lia van Doorn (Lector); K. Penninkx; M. Uyterlinde