The relation between readers' self-reported poor vocabulary, self-efficacy, and the use of prior knowledge
Rossel, Denise (Student); Knezic, Dubravka
Het effect van mindfulness op geconcentreerd lezen: een onderzoek naar concentratie bij het lezen van fictie in VWO 2
Barrance, Femke (Student); Welie, Camille
Globaal kijken bij het oplossen van vergelijkingen: Een onderzoek naar in hoeverre in de oplossingsstrategieën van de leerlingen, volgens de categorieën van Peter Kop en Paul Drijvers (2012), terug is te zien dat bij het oplossen van vergelijkingen gebruikgemaakt wordt van globaal kijken.
de Jager, Joanne (Student); van Smalen, Daan; Palha, Sonia
HOE ZIET HET BURGERSCHAPSONDERWIJS IN AMSTERDAM ERUIT? EEN ONDERZOEK NAAR DE OPVATTINGEN VAN LERAREN
Wilschut, Arie (Student); Fukkink, Ruben (Student); Nieuwelink, Hessel
Kennisproductiviteit, merkbaar, meetbaar, maakbaar
Swart, André (Student); Koffeman, André
Vocabulary Acquisition at Hartenlust MAVO
Rossel, Denise (Student); Taylor, Louise
Modelling the use of reading strategies of third-year atheneum learners
El Sahragty, Leila (Student); N.N.,
In welke mate geloven vierdeklassers in het voortgezet onderwijs in complottheorieën en in hoeverre hangt dit samen met hun waardering voor het geschiedenisonderwijs en hun omgang met bronnen?
van den Bergh, J. (Student); Tavenier, W. (Student); Logtenberg, W.
Qui n’a point réfléchi sur le langage n’a point réfléchi du tout
Beets, E.A.J. (Student); Pijls, M.H.J.
EXCELLENT LEESVAARDIG
Hoffman-Kwappenberg, Chr. (Student); de Milliano, I.