When and how do peers stimulate engaging in desirable difficulties
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Koerhuis-Pasanisi, Marie-José (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Koek, Martijn (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Advancing the Decarbonization of the Construction Sector: Lifecycle Quality and Performance Assurance of Nearly Zero-Energy Buildings
Emanuele Piaia (Onderzoeker); Beatrice Turillazzi (Onderzoeker); Roberto Di Giulio (Onderzoeker); Rizal Sebastian (Onderzoeker)
INDCOR White Paper (2) Interactive Narrative Design for Representing Complexity
Perkis, Andrew; Bellini, Mattia; Nisi, Valentina; Reyes, Maria Cecilia; Sylla, Cristina; Santa, Mijalche; Zaluczkowska, Anna; Irshad, Shafaq; Bakk, Ágnes; Barnabé, Fanny; Barnard, Daniel; Boukhelifa, Nadia; Sørdal Klungre, Øyvind; Koenitz, Hartmut; Lombardo, Vincenzo; Palosaari Elahdhari, Mirjam; Prandi, Catia; Rettberg, Scott; Serbanescu, Anca; Sousa, Sonia; Stefaneas, Petros; Vosmeer, Mirjam (Lectoraat Civic Interaction Design); Wardaszko, Marcin
Identifying factors that influence electric vehicle charging station performance in expanding networks
Wolbertus, Rick (Lectoraat Energie En Innovatie)
Muzikaal op 1001 manieren
van Beilen, Corinne (Kunsteducatie)
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Bridging the gap between clinical pharmacology and rational drug prescribing 2.0
Erik M. Donker; Michiel J. Bakkum; Milan C. Richir; Jelle Tichelaar (Lector)
Facebook usage by students in higher education
Wesseling, Nathalie (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie)
Impressie workshops Social Work Future Proof 2024
Maja Rocak (Lector); Mariël van Pelt (Lector)
Leren van en over kwantificeren in de praktijk met Jack
Erik-Jan Smits (Lector)