Verbeterplan verpleegkundige methodiek op dubbele diagnose afedeling
Iris Körfer (Student); Peter van Alebeek (Student); Carla Jutte (Student); Yvonne Steegmans (Begeleider); Berdi Stockman-Wildoër (Begeleider)
Broddelen, van theorie naar therapie
Dr. Yvonne van Zaalen (Lid Lectoraat); Coen Winkelman (Docent)
The CLARIN-NL Data Curation Service: Bringing Data to the Foreground
N. Oostdijk; Maaske Treurniet (Docent); H. van den Heuvel
Het popconcert als religieus gebeuren van zingeving
Leo van der Tuin (Lector)
VERKOMA: THE RIDE
Patti Drenthen (Student); Ingrid Jacobs (Begeleider)
NT2 en beginnende geletterdheid in de onderbouw
Monique van der Heijden
Didactische werkvormen en leiderschapsstijlen in de praktijk. Wat wensen de leerlingen?
Roel van Wordragen (Student); Marieke Dings (Begeleider)
Onderzoek van eigen onderwijspraktijk
Saskia Heunks; Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
Geletterdheid en interactieve leerkrachtvaardigheden : coaching van leerkrachten op gesprekken met kinderen over geschreven taal
Monique van der Heijden; Margareth van Kleef
Verander je leven met NLP
Everard van Kemenade