De kracht van feedback
Bakker, Harmen (Student); Hein, Erik; Vet, Ben
ProMIO interventie: verandering in de eiwitinname na de pilot bij migrantenouderen : kwantitatief en kwalitatief onderzoek
Karaman, Gülizar (Student); Sert, Bahar (Student); Öztürk, Halime
Theorieles voor een praktijkvak : Een onderzoek naar de effecten van theorielessen op de motorische vaardigheden van leerlingen in de bovenbouw van het basisonderwijs
Visser, Jeen (Student); Schaper, Niek; Voorthuijzen, Mathieu
Leren samen bewegen
Heijsteeg, Davy (Student); Bax, Hilde; Spil, Sandy
De mindset en motivatie van kinderen tijdens de voetbaltraining : "hard work beats talent when talent doesn't work hard"
Nieuwenhuis, Fabian (Student); van Dijk, Douwe; Schaper, Niek
'Transfer of skills' : ‘De invloed van de lay-up op de fosburyflop’
de Lange, Koen (Student); Schaper, Niek
Spinal cord injury patiënts: weight management after rehabilitation : A systematic review in personal factors associated with obesity and a stakeholder analysis to develop a digital lifestyle application for spinal cord injury patients
Caron, Iris (Student); Weener, Elke (Student); Tieland, Michael
Optimizing the nutritional intake of schoolaged children of ASSIST schools in Markapur and Piduguralla to reduce malnutrition, Andhra Pradesh, India
Hoogenboom, Maaike (Student); Kaptein, Maaike (Student); Özturk, Halime; Engberink, Mariëlle
Optimalisatie van het coachingsprogramma : Een onderzoek naar motivatiefactoren en persoonlijkheidskenmerken voor het succesvol afronden van het coachingsprogramma bij Skinnyminds
Bruggink, Yara (Student); Klinkert, Dorthe (Student); Memelink, Robert; Zijlstra, Hanna
Een goede docent stopt nooit met leren : Het verschil tussen ‘de reguliere student’ en ‘de langstudeerder’. Een onderzoek naar zelfregulatie op de Academie Lichamelijke Opvoeding te Amsterdam.
van der Zee, Ike (Student); Bax, Hilde; Schaper, Niek