'Dat kan beter, ja...' : Webcare en het voorkomen van reputatieschade
Os, R.G. van; Hachmang, Daphne
Hoe past het? Een kwalitatieve analyse van narratieven van jongeren met een ondersteuningsbehoefte op het gebied van passend onderwijs en passende arbeid. : What is appropriate? A qualitative analysis of the narratives of adolescents with special needs in education and in finding employment
Gerritsen, Marjolijn; Hal, Lineke van; Meesters, Joos; Bodegom, Bea van; Verharen, E.A.J.
Innovatie, een zaak van pragmatiek : Meer aandacht voor de onderzoekende professional
Turnhout, K.G. van; Jacobs, D.; Bakker, R.R.; Holwerda, R.N.A.
Intensivering en extensivering van zorg binnen FACT
Koekkoek, B.W.; Perquin, Anouk; Rooijmans, Paul; Klein Entink, Ardwi
Late Career Decision-Making: A Qualitative Panel Study
Schaufeli, Wilmar; Lange, A.H. de; Ilmarinen, Juhani; Solem, Per Erik; Furunes, Trude; Mykletun, Reidar; Syse, Astri
Learning at the workplace and sustainable employability: a multi-source model moderated by age
Gorgievski, Marjan; Lange, A.H. de; Heijden, Beatrice van der
Learning at the workspace and sustainable employability: a multi source model moderated by age
Lange, A.H. de; Heijden, Beatrice van der; Gorgievski, Marjan
Keeping pace with the ebbs and flows in daily nursing home operations
Moeke, D.; Bekker, René; Schmidt, Bas
Lessen van lectoren : De mensen achter kennisontwikkeling in het communicatieonderwijs
Broersma, Arnold; Pool, E.M.C. van der
Management strategies for aligning higher education accomodation with the user needs
Voordt, Theo van der; Dewulf, Geert; Beckers, R.