Contested Commensuration: The case of a valuation instrument for historical buildings
van der Schoor, Tineke (Sustainability); Peine, Alexander; van Lente, Harro
Zoek elkaar op en ga samen aan de slag: theorieën, inspirerende voorbeelden en aandachtspunten over participatie van jongeren met een chronische aandoening in beleid, projecten en initiatieven van gemeenten
H.J.M. van Heijningen-Tousain; J.N.T. Sattoe; M. Cardol
Urban densification in the Netherlands and its impact on mental health
Beenackers, Mariëlle; Kruize, Hanneke; Barsties, Lisa; Acda, Annelies; Bakker, Ingrid; Droomers, Mariël; Kamphuis, Carlijn; Koomen, Eric; Nijkamp, Jeannette E. (Healthy Cities); Vaandrager, Lenneke; Völker, Beate; Luijben, Guus; Ruijsbroek, Annemarie
When and how do peers stimulate engaging in desirable difficulties
Dekker, Izaak (Lectoraat Didactiek Van De Bètavakken); Koerhuis-Pasanisi, Marie-José (Faculteit Onderwijs En Opvoeding); Koek, Martijn (Faculteit Onderwijs En Opvoeding)
Muzikaal op 1001 manieren
van Beilen, Corinne (Kunsteducatie)
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
Bridging the gap between clinical pharmacology and rational drug prescribing 2.0
Erik M. Donker; Michiel J. Bakkum; Milan C. Richir; Jelle Tichelaar (Lector)
Facebook usage by students in higher education
Wesseling, Nathalie (Faculteit Digitale Media En Creatieve Industrie)
Leerecosystemen vanuit een complex dynamisch systeemperspectief
Bisschop Boele, Evert (Kunsteducatie); Peeters, Ileana
Impressie workshops Social Work Future Proof 2024
Maja Rocak (Lector); Mariël van Pelt (Lector)