De behoefte van Nederlandse hondeneigenaren aan functionele hondensnacks
De behoefte van Nederlandse hondeneigenaren aan functionele hondensnacks
Samenvatting
Omdat functionele hondensnacks in Nederland een nieuw product is, is tot heden onbekend hoe bedrijven de functionele hondensnacks op de markt succesvol kunnen introduceren. Daarom heeft Scholtus een onderzoek uitgevoerd naar de omvang van de doelgroep en de behoeften van potentiële klanten. De resultaten hiervan kunnenproducenten en verkopers in de sector gebruiken om passende communicatie- enmarketingstrategieën voor productontwikkeling te ontwikkelingen en uit te voeren. Bedrijven kunnen de resultaten gebruiken om een persona van de doelgroep te maken, functionele hondensnacks met potentie in het assortiment op te nemen en de promotie hierop af te stemmen.
Organisatie | Aeres Hogeschool |
Afdeling | Dier- en Veehouderij |
Partner | Aeres Hogeschool Dronten |
Datum | 2023-12-18 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |