De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Deel deze publicatie

The presence and perception of vegan labelling and the influence on consumer purchasing decisions

Open access

The presence and perception of vegan labelling and the influence on consumer purchasing decisions

Open access

Samenvatting

Het onderzoeksproject richt zich op een cruciaal probleem in de voedingsindustrie: het al dan niet opnemen van veganistisch etikettering van producten, beïnvloed door onzekerheden over de voordelen en risico's ervan en effect op aankoopbeslissingen van consumenten. In het onderzoek wordt onderzocht in hoeverre veganistische etikettering deze beslissingen beïnvloedt, met als doel duidelijkheid te verschaffen en bedrijven te helpen bij het bepalen van indien een dergelijke etikettering voordelig is.

Organisatie
Afdeling
PartnerAeres Hogeschool Dronten
Datum2024-07-07
Type
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk