De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Waarom zijn mensen actief op online communities?

Korte literatuurstudie naar de redenen voor engagement in online communities

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Waarom zijn mensen actief op online communities?

Korte literatuurstudie naar de redenen voor engagement in online communities

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Het succes van een merk wordt steeds meer afhankelijk van de manier waarop sociale media worden ingezet. Organisaties proberen met behulp van sociale media brand communities te ontwikkelen om informatie te delen, merkwaarden te communiceren en klantrelaties te onderhouden

OrganisatieNHL Stenden Hogeschool
AfdelingAcademie Communication & Creative Business
LectoraatLectoraat Social Media en Reputatiemanagement (Afgesloten)
Datum2014-06-03
TypeArtikel
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk