Meester de Baas
Inkijk in de creatieve denkwijze van een hoogbegaafde leerlng door middel van het spelen van een gameWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Meester de Baas
Inkijk in de creatieve denkwijze van een hoogbegaafde leerlng door middel van het spelen van een gameWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Binnen dit onderzoek is gekeken of het mogelijk is het creatieve denkproces van een hoogbegaafde leerling inzichtelijk te maken voor de leerkracht door middel van het spelen van een digitale game

Organisatie | NHL Stenden Hogeschool |
Opleiding | Communication & Multimedia Design |
Afdeling | Academie ICT & Creative Technologies |
Datum | 2017-02-24 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |