Een onderzoek naar plattelandstoeristen en plattelandsondernemers voor een nieuwe marketingcommunicatiestrategie voor bijTeun
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een onderzoek naar plattelandstoeristen en plattelandsondernemers voor een nieuwe marketingcommunicatiestrategie voor bijTeun
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Er is onderzoek gedaan naar: twee zaken. Aan de ene kant is er onderzocht hoe de aangesloten plattelandsondernemers van bijTeun zich in de huidige markt profileren en hoe zij zich in de toekomst willen profiteren. Hierbij staat de (online) marketingstrategie van de ondernemers centraal.
Aan de andere kant is er onderzoek gedaan naar kenmerken van plattelandsconsumenten en hun informatiebehoeften omtrent plattelandsmarketing om een profiel van deze consumenten te kunnen ontwikkelen.

Organisatie | Christelijke Hogeschool Ede |
Opleiding | Communicatie |
Partners | Cliptoo Veenendaal |
Jaar | 2014 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |