Doe, kijk, luister en spreek.
Cultuureducatie ECI CultuurfabriekWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Doe, kijk, luister en spreek.
Cultuureducatie ECI CultuurfabriekWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie wordt de volgende centrale vraag beantwoord: Hoe kan gerichte marketingcommunicatie beijdragen aan het enerzijds behouden en anderzijds vergroten van het aantal unieke cursisten?
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Datum | 2013-08-19 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |