De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Onderwijsonderzoek naar de effectiviteit van didactische structuren van de MI theorie bij woordenschatonderwijs

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Onderwijsonderzoek naar de effectiviteit van didactische structuren van de MI theorie bij woordenschatonderwijs

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In dit verslag leest u over een onderzoek waarbij er getest is hoe kinderen reageren op werkvormen gebaseerd op de "multiple intelligence theory' van professor Kagan(1998). Het onderzoek is uitgevoerd op een basisschool voor speciaal onderwijs, waarbij vijf leerlingen in het onderzoek zijn betrokken.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg
Jaar2010
TypeMaster
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk