Online Buying Behavior of Packaging Buyers
A Longitudinal StudyWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Online Buying Behavior of Packaging Buyers
A Longitudinal StudyWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
This study provides an exploratory analysis on the topic of online buying behavior of buyers in the packaging industry. To add, this research longitudinally analyzes the existing information on the topic, which has been gathered in the years 2014 to 2017. In addition, this information is then compared with insights, gathered from interviews with packaging suppliers, in order to obtain better understanding of the trends in online buying behavior.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | International Business and Management Studies (FHMM) |
Afdeling | Fontys Hogeschool Marketing en Management |
Partner | UBM LLC – Packaging Digest |
Datum | 2018-05-28 |
Type | Bachelor |
Taal | Engels |