De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Trend analysis: an approach for companies that listen

Open access

Trend analysis: an approach for companies that listen

Open access

Samenvatting

In business, innovation is the link between the possibilities of invention and the realities of consumer needs and desires. It is a dynamic relationship, one Justien Marseille and Ilan Roos argue benefits from trend analysis. In the context of different customer types and different time frames, this tool helps managers maintain the allure and value of their brands and products.

OrganisatieHogeschool Rotterdam
LectoraatKenniscentrum Creating 010
Gepubliceerd inDesign Management Review Vol. 16 (2005), Uitgave: 1, Pagina's: 68-72
Datum2005-12-01
TypeArtikel
DOI10.1111/j.1948-7169.2005.tb00010.x
TaalEngels

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk