Op naar de praktijk
Een onderzoek gericht op de ondersteuning van de docenten binnen de VSO school met als doel om leerlWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Op naar de praktijk
Een onderzoek gericht op de ondersteuning van de docenten binnen de VSO school met als doel om leerlWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een leerling met een beperking, kan hij of zij straks optimaal functioneren in de praktijk als het gaat om het toekomstperspectief? Wat is er specifiek voor nodig om deze groep op een goede manier te begeleiden? Voor u ligt een onderzoek naar specifieke vaardigheden van docenten, als het gaat om de begeleiding van leerlingen met een beperking. Welke vaardigheden zijn hierbij effectief en welke vaardigheden kunnen worden geoptimaliseerd? Vanuit verschillende invalshoeken is onderzoek gedaan om deze vragen te kunnen beantwoorden. Daarnaast is literatuur bestudeerd die in de context van het onderzoek is geraadpleegd en dienst kan doen in de onderbouwing van de aanbevelingen en adviezen die het onderzoek heeft opgeleverd
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Master Special Educational Needs |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Partner | Fontys Hogescholen |
Jaar | 2014 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |