De student aan het woord!
Praktijkonderzoek waarbij eerstejaars studenten een plan ontwikkelen voor begeleidingsleerlijnWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De student aan het woord!
Praktijkonderzoek waarbij eerstejaars studenten een plan ontwikkelen voor begeleidingsleerlijnWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
"Volgens de Delphi-techniek zijn studenten van de opleiding Pedagogiek in discussie gegaan over hun meest ideale begeleiding. Alles wat zij belangrijk vinden in begeleiding is geinventariseerd en gerubriceerd. Daarna hebben studenten de ontstane thema's geconcretiseerd tot praktisch haalbare begeleiding.
Dit is een ontwikkelonderzoek, geen evaluatief onderzoek."
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |