Collectief leren in scholen en de rol van de schoolleider
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Collectief leren in scholen en de rol van de schoolleider
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Geen samenvatting
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Kind en Educatie |
Lectoraat | Lectoraat Schoolontwikkeling en professionalisering van schoolmanagement |
Lectoraat Leren en innoveren | |
Gepubliceerd in | Personeel en organisatie Vol. 65, Uitgave: 9, Pagina's: 1-23 |
Jaar | 2005 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |