De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Theorie en praktijk van de invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding

Theorie en praktijk van de invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding

Samenvatting

De invoering van een competentiegericht curriculum op een lerarenopleiding is theoretisch een lineair proces, maar in de praktijk blijken er tal van belemmeringen te zijn. Zowel de organisatie, als de docenten en de studenten hebben beperkingen als het gaat om de invoering van deze innovatie.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Kind en Educatie
LectoraatLectoraat Leren en innoveren
Gepubliceerd inVerslag VELON-congres Leuven, april 2003 Leuven
Jaar2003
TypeConferentiebijdrage
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk