Praktisch techniek: we leren 10 procent van wat we lezen en 80 procent van wat we doen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Praktisch techniek: we leren 10 procent van wat we lezen en 80 procent van wat we doen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Middels dit onderzoek heb ik een antwoord gekregen op de volgende vraag: Welke praktische middelen kan ik voor het vak techniek op het VSO inzetten om zonder techniekmethode, de kerndoelen die worden gesteld voor het regulier onderwijs zo dicht mogelijk te benaderen? In het onderzoek zijn twee methodes vergeleken en is de ontwikkeling van de kerndoelen "techniek in de basisvorming" uitgewerkt.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2010 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |