Juf van een jongensklas
Over het verschil tussen jongens en meisjes en het aansluiten op de (onderwijs)behoeften van jongensWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Juf van een jongensklas
Over het verschil tussen jongens en meisjes en het aansluiten op de (onderwijs)behoeften van jongensWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit praktijkonderzoek is onderzoek gedaan naar het verschil tussen jongens en meisjes en dan met name gericht op jongens. Er is onderzocht welke uitwerking diverse adviezen vanuit theorie hebben op de jongens van mijn kleutergroep. Deze data, samen met interviews met diverse specialisten, heeft een rijtje aanbevelingen opgeleverd met tips over het ondersteunen bij de onderwijsbehoeften van jongens.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |